Marketing za pomocą gadżetów reklamowych cały czas się cieszy ogromną popularnością. Jest to niezbyt droga metoda, która może przynieść naprawdę świetne rezultaty. Pod warunkiem że się wszystko dobrze zaplanuje i wykona, ponieważ stosunkowo łatwo o jakąś pomyłkę. gadżety reklamowe to świetny sposób na zbudowanie widoczności swojej firmy oraz większą lojalność wśród klientów.

Lecz podejmując na tego typu działania pamiętać trzeba o paru ważnych rzeczach i nic nie pozostawiać przypadkowi. Przede wszystkim wręczane gadżety reklamowe powinny się kojarzyć z charakterem działalności konkretnej marki, lecz również trafiać w oczekiwania klientów. Trudno o gorszą rzecz jak danie gadżetu, który za chwilę wyląduje gdzieś głęboko w szufladzie czy niekiedy i koszu na śmieci. Praktyczny upominek, z którego korzystać będzie można na co dzień zapewnia pozytywne odebranie i odpowiednie skojarzenia z firmą. Duże znaczenie ma tu także odpowiedni dobór kolorów.

Wyraziste, rzucające się w oczy gadżety reklamowe z logo w niektórych przypadkach faktycznie mogą być skuteczne, ale dużo korzystniej postawić na neutralne, stonowane barwy, które będą odpowiadać prawie każdemu. Duża rolę odgrywają środki, które planuje się wydać na tego typu gadżety reklamowe. Przeznaczając na to jakiś budżet dużo praktyczniej jest jednak postawić na skromniejsze, lecz porządne i solidnie wykonane akcesoria, niż na produkty, które co prawda bardzo ładnie wyglądają, ale ich jakość niekoniecznie jest taka, jakiej by się oczekiwało.

Napisz komentarz